Aktualny czas: 12-15-2018, Witaj! (LogowanieRejestracja)

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Blizny po zabiegu kosmetycznym
10-11-2018,
Post: #1
Blizny po zabiegu kosmetycznym
Mam problem po wizycie w gabinecie kosmetologii.
Po zabiegu laserowego zamykania naczynek zostaly blizny .
Zabieg wykonano ok.4tygodnie temu.
Po 3 tygodniach bylam w gabinecie i przekazano informacjie ze muszę czekać az minie 45dni.
Po miesiącu widzę ze nie ma poprawy i chce na dniach umówić sie na kolejna konsultację, ale chciałabym wiedziec jaka odpowiedzialność ponosi gabinet czy powinni wykonac dalsze zabiegi usuwania blizn na wlasny koszt. Czy moze odszkodowanie sie należy .
Co w takiej sytuacji gabinet powinnien zaproponować zeby pomóc
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
10-11-2018,
Post: #2
RE: Blizny po zabiegu kosmetycznym
Proszę iść i skonsultować w 1, 2 innych gabinetach, a najlepiej u lekarza np.dermatologa lub zajmującego się naczynkami, względnie medycyna estetyczna w tym względzie.
Nie wiemy czym są blizny (co do wygladu, ani jaki jest ich zakres. Być może nie są to blizny a naturalne pozostałości które zostają po zabiegu i zanikają z czasem, ale blizn nie ma (w sensie medycznym). Chodzi o to by uzyskać informacje od drugiego fachowca bo sami możemy jedynie gdybać. Smile

Ale zakładając że są faktycznie blizny - zachodzi pytanie czy doszło do błędu w wykonaniu uslugi (to też określi pani inny podmiot) A jeśli tak to czy można określić że wykonująca zabieg osoba popełniła jakiś błąd.
Nie wiemy czy założono pani np. Stosowanie jakiegoś preparatu, i czy jesy stosowany.

Bez takich informacji (Ale nie mówię by je tutaj nam pisać, tylko by to zweryfikować u profesjonalisty) Smile

Może być też tak, że po miesiącu nie widzisz efektu ale - jeszcze te 14-21 dni będzie kluczowe i nagle znamiona znikną.

Zaczalbym o dyskusji o pani obawach z dotychczasowym wykonawcą usługi. Smile

W razie wadliwego wykonania usługi, co prawda przysługują pani pewne prawa oczywiście. Wink

1. Jeśli podmiot się pomylił, czyli otrzyma pani zweryfikowana informacje o złym wykonaniu usługi - proponuje jednak nie udawać się tam na "poprawki". Zaś jeśli uzyska pani informacje o tym ze to prawidłowe ale potrzeba dodatkowych zabiegów- to dużo zależy od negocjacji i oferty. Jeśli oferta zakładała efekt bezblizn no to można prosić o poprawkę. Niemniej trzeba mieć na uwadze to że proces gojenia może przebiegać różnorodne od każdej osoby, skóry, pielęgnacji itd. Więc podmiot może nie chcieć zgodzić się na dodatkowy zabieg. Smile

Jeśli zaś bezsprzecznie uda się ustalić że aktualny stan to błąd powstały w wyniku winy wykonującej usługę - to wtedy można wrócić do tematu odszkodowania, zadośćuczynienia. Ale to - na razie wróżenie Smile
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości